reklama

Nová spolubývajúca II

alebo "aby sme nikomu neukrivdili". Mikrovlnka sa za tie dve noci nijako nescvrkla, ani nenatiahla chvostík, aby dočiahol na zásuvku. A mne sa zatiaľ úspešne darí obchádzať elektroobchod, v ktorom by som zohnala predlžovačku. Zaujal ma však aj nápad, ktorý mi odporučili v diskusnom fóre, a to, aby som si z nej spravila alternatívnu lampu. Lenže....na víkend prídu naši (teda moji) a tak to musím nejako vydržať. Už si aj tak prečítali, ako som to ofrflala. A tak musím dopísať aj pokračovanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ide totiž o to, ako správne zareagovať na darovaný predmet. Staré porekadlo o zuboch darovaného koňa poznáme asi všetci. A verím tomu, že každý z nás už minimálne raz dostal nomináciu na Oscara za stvárnenie vedľajšej úlohy v kasovom trháku „Teším sa z darčeka až ma z toho bolí sánka“. Ja som tentokrát nominovaná nebola. Naši vedeli, že mikrovlnku nechcem a aj napriek tomu to riskli. Na tvári sa mi sám od seba nahodil výraz trpiteľky a vydržal tam celý víkend. K tomu som si zopár krát povzdychla, že čo ja stvora úbohá už len budem s tou mikrovlnkou robiť - samozrejme pred ostatnými, aby to zreteľne počuli. Zaúčinkovalo. V nedeľu sme išli do obchoďáku na fén. Môj starý vydáva pri zapnutí zvuk zdochínajúceho motora a tak pri každom fénovaní zažívam adrenalínové stavy. No a určite sami uznáte, že v mikrovlnke si vlasy sušiť nemôžem. Domov sme sa vrátili so žehličkou. Nie s tou na vlasy, ale s normálnou žehličkou. Síce bola na zozname vecí, „chcem alebo by mi mohol niekto kúpiť“ až kdesi na piatom mieste v tesnom závese za autom a kolieskovými korčulami, ale regál so žehličkami bol hneď vedľa toho s fénmi. No nekúp to!Týmto by som sa v rámci mojej oscarovej reči chcela poďakovať mojim rodičom, hlavne ocíkovi, že mám ultranaparovaciu a ultrasuperdorukypasujúcu žehličku, ktorá mala včera premiérové predstavenie a zvládla ho na jednotku. Ešte raz veľká vďaka!

Emília Andrejová

Emília Andrejová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

už trojročná "blaváčka", zakorenená na východe, vyrastajúca v strede a "dozrievajúca" na západe. Zoznam autorových rubrík:  spoznávamvýmyslysúkromnékultúra

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu