reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Andrejová

Emília Andrejová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

už trojročná "blaváčka", zakorenená na východe, vyrastajúca v strede a "dozrievajúca" na západe. Zoznam autorových rubrík:  spoznávamvýmyslysúkromnékultúra

reklama

kultúra

Akože English is easy....

Emília Andrejová

Akože English is easy....

Akože som bola včera na jednom predstavení....a akože dosť fasa to bolo....normálne, že plné hladisko ľudí, chápeš, a všetci sa akože nenormálne, ale fakt nenormálne bavili...tak hovorím, akože, vieš ty čo? Vieš ty čo? Akože ideš na to...A ja ti poviem jednu dóležitú životnú pravdu....keď nepoznáš tie cudzie jazyky...

  • 16. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 928x
  • 7
Blog o nose

Emília Andrejová

Blog o nose

„Môj nos, ten tvor, čo všade chodí o 15 sekúnd skôr“ - povedal včera Cyrano z Bergeracu. Prepáčte, že som si to požičala, ale môj nos mi nedovolí začať inak.

  • 15. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 091x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu