reklama

Ak sa niekto opýta...

- Čo máš nové? Odpoviem „Pravidelný sex“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Kamarátov to pobavilo. Mama onemela. Kamoška ozelenela závisťou a určite ešte aj teraz dúfa, že si vymýšľam. On sa možno tiež pobaví....Budem úprimná. Liezlo mi to na nervy. Ak niekoho dlho nevidím, je asi prirodzené, že sa opýtam „Ako sa máš?“ a čakám, že mi odpovie „dobre, fajn, ani sa nepýtaj...“. Ale ako odpovedať na to, čo mám nové? Čo som mala nové, keď sme sa stretli oný posledný krát? Viem ja? Nie. Takže môžem hrať zdvorilú (záleží od situácie a od osoby, s ktorou sa práve pokúšam o plodnú konverzáciu) a vymyslieť si, že mám nový šedivý vlas, že mi na záchode leží nová rozčítaná kniha, že som práve urobila dôležité rozhodnutie neodpovedať na blbé otázky, alebo – za predpokladu, že viem odhadnúť reakciu druhej strany – to poviem na plnú hubu „Mám pravidelný sex“ :) Áno, TO mám nové (šedivý vlas som skryla za novú farbu na vlasy a to o tej rozčítanej knihe nie je pravda, lebo som na narodeniny žiadnu nedostala). Vlastne som len poslúchla maminku, ktorá mi pri každej príležitosti nezabudla pripomenúť, že moje bolesti hlavy a iných častí tela má na svedomí s najväčšou pravdepodobnosťou nedostatok vitamínu S. Tak som ho začala zhánať. S narastajúcim vekom ide skutočne o podpultový tovar, ale ak máte šťastie, zoženiete. Len pred užitím nezabudnite poriadne preštudovať príbalový leták. Niekedy to môže trvať aj celé dni a týždne, kým ho prečítate a zvážite prípadné nežiaduce účinky a kontraindikácie, ale veď ani Céčko vám nikto neodporúča užívať každé dve hodiny. Hoci....Len nechápem, prečo tá moja mama onemela, keď ju tak poslúcham?!

Emília Andrejová

Emília Andrejová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

už trojročná "blaváčka", zakorenená na východe, vyrastajúca v strede a "dozrievajúca" na západe. Zoznam autorových rubrík:  spoznávamvýmyslysúkromnékultúra

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu